Aptamil, bebelac, similac, golden goat hepsini denedik. Gaz, kabızlık, ishal, reflüsünü arttırma sonuçları yaşadık. Hipp combiotic kullanıyorum epey bir zamandır ama tedarik sorunu yaşıyoruz e bebekte bile bitmiş stoklarda kalmamış yenisini getirmiyorlar. Humana aldım iki gündür veriyorum içiyor sorun yok gibi ama yorumları bir iyi bir kötü. Kararsız kaldım kullanan ya da bilgisi olan varsa yazarsanız sevinirim