Pelo16 yeğenime otizm teşhisi konulmuştu geçen sene (şu an olmadığı anlaşıldı şükür) o zamanlar doktoru tüm beslenme alışkanlığını değiştirin demişti,yememesi gereken besinler varmış ve listeye göre besleniyordu yeğenim.Şaşırmıştım ne alaka diye ama kuzenim açıklamıştı neden yiyemeyeceğini,sizin söylediğinize benzer şeyler söyledi…Bence,dediğiniz gibi bir şeyi kastetmiş olabilir doktor,bu şekilde düşününce mantıklı geldi banada.Diğer türlü kulağa saçma geliyor çünkü:)