Ya çıldırıcam ya dün de yazmıştım ablamın doğum yaptını bebeğin test sonuçlarını bekledimizi bebeğin testini yapmamışlar hala ve virüs olabilir diye ilgilenmeyip çocuğu aç bırakmışlar kanşekeri düşmüş kuzumun küvezde serüm takılı anne kokusunu bile alamadı kuzum biran önce alabiliriz inşallah günlerdir mücadele ediyoruz dua edin lütfen bebeğimizin testi temiz çıksın 😔