Ebrcrkc Kızlar bebeğim 2 aylık oldu epidural sezeryanla doğum yaptım.40 günde kanamanın bitti ama hâlâ lekelenmeler devam ediyor.sizce normal mi?başına gelen var mı?
Balkizinannesi_ Ebrcrkc bende aynı durumu yaşıyorum ara ara lekelenme oluyo geçiyo siz gittniz mi doktora geçti mi bu durum
Melegmanjel Bende sezeryan oldum 40ım çıkmadan kanamam bıttı.40dan 5gun sonra adet kanamam oldu.fakat kendıme korunma yontemı olarak 3aylık iğnelerden vurdurdum adetım bitince igneden bı hafta sonra gene kanamam oldu buda uzun surdu anlamadım bende burda beklıyım
Liyaa Melegmanjel ben iğne yaptırmadım ama aynı dediğinizi yaşadım adet oldum dedim7gün sonra bitti normalde de 7gün sürüyordu 1 hafta sonra yine adet şeklinde devam etti 10gün sürdü oda
LKNR Ben spinal sezeryan oldum 60 gün sürdü lekelenme kanama değişiyordu. Tam bitti zannediyordum yeniden başlıyordu
Elms_elf @Ebrcrkc benim kanamam da 56 gün sürdü son zamanlarda lekelenme şeklinde geliyordu.Doktora gittiğimde normal demişti.