Merhaba güzel anneler 3,5 aylık bebeğim sonunda uyuyorrrrrr sevinçten havalara uçuyorum 🥰
Her bebek gibi benim bebeğimin de uyku problemi vardı gece 12:00 - 1:00 - 2:00 civarı uyur (kanguruda, kollarımızda saatlerce sallayarak, memede) sabah uyanırdı ama gündüzler ve akşam tam bir kabustu 🙁
Gel gelelim bugün Allah nazarlardan saklasın maşallah diyeyim gündüz çok güzel uyudu akşam 18:30 gibi duş aldırdım 19:00 da uyudu ben şok ben iptal 😍
Dün bir annemiz post açmış ve farklı birşey denemiş buraya yazdı Allah ondan razı olsun şimdi anlatıyorum nasıl olduğunu belki bebeği uyumayan annelerimize yardımım olur 😊
Bebeğimi yatağıma yanıma aldım yan yatırdım arkasına da yastık koydum ki desteklesin benim perdelerim blackout perde yani yatak odam hep karanlık sonra poposunu çok hızlı değil ama yavaşta değil vurdum, bebeğim bana baktı mıdırdandı ne yaptıysa devam ettim konuşmadım şşş dedim çok nadir ve ellerini tuttum bir süre sonra esnedi 15-20 dk içinde uyudu ama buradaki önemli nokta şu bebeğim ağlamıyor mıdırdanıyordu sadece sonra gün içinde yine aynı pozisyonda meme emerek uyudu yavrum 🥳🎉🎊
İnşallah uykuları böyle devam eder 🙏 çevremdeki herkes ve doktorumuz 4. Aya girince düzelir uykuları demişti ya bu yüzden düzeldi yada bugüne kadar yanlış metodlar ile heder etmişim kendimi 😅
inşallah bebeleriniz güzelce uyur sizlerde rahat bir nefes alırsınız sizleri en iyi ben anlarım 🤗
Tarihe not : 24 Eylül 2020 / Perşembe 😂