sonsuz17 benim bebeğim 6 buçuk aylık yaklaşık olarak 3 aydır göz kapağı önce kızarıyor daha sonra pul pul olup dökülüyor. Doktora götürdük böyle şeyler olabiliyor bazı bebeklerde dedi. Önemli bir şey olmadığını söyledi. Genetik de olabilirmiş. Babasında da varmış çocukken aynı şey. Krem, damla ve göz mendili verdi. Kremi sürünce hafif geçiyor sonra geri başlıyor. Kendi kendine geçecek gibi yani. Bizde bu şekilde siz de bi doktora götürün içiniz rahat eder en azından