Mrsxscape Ay aşımız var, Doktor faranjit hafif kızarıklık var dedi. Ilac kullanmıyoruz yatmadan önce eğer ağrısı olursa calpol ver dedi. Ateşimiz 36.8 oluyor en fazla halsizlik var. Doktorumuz 38 derece ateş olmadığı sürece gidebilirsin aşıya dedi ama tedirginim. Forumda okuduğum kadarıyla aşı hastalık zamanlarında erteleniyordu. Bir yandan da ebemiz aşı zamanı çok geçti diyor çok kararsız kaldım. 😔
Mrsxscape archmom Devlet aşılari özel hastanede uyhulanıyor mu? Bunu bilmiyordum ben. Doktorum yaptırabilirsin diyor ama hala hastalığı sürerken aşı olur mu bilmiyorum.
archmom Mrsxscape yani ben asilarini kendi doktorunda yaptiriyorum bi sorun tabi siz onceden ama yapiyor olmasi lazim