Deniznisa Canım ben küçük odalı evde oturdum iki çocukla hemde oluyor inanki bişekilde ona göre ayarlıyorsun kendini düzenini yani dedigim gibi.ben ikisinide sobalı evde büyüttüm çok sükür hiç bir sekikde sıkıntı yasamadım ama geceleri sana tavsiyem kömür kullanma eger kömür kullanıyorsan ondun atardık biz 11 den sonra odan yakardım sabahaca içindeki kömürleri yaksındiye odun atardım imkanın varsa çık dogalgazlı eve ama yoksa bu anlattıgım şekilde yaparsan sıkıntı olmaz gün içinde kömür.kullanırsın sadece eger kullanıyorsan kömür allah kolaylık verir merak etme sen