Kızlar merhaba kızım 3 aylık sütüm az oldugu için mama takviyesi kullanıyorum öncelik aptamil kullandm sonra hipp mamaya gectim kızım mama yı almadı dedim herhalde tadını begnmedi sma aldım bu mamayı da severek içtigini söyleyemiyexm geceleri uykusunda zorla içiriyodum aç yatmasın diye. Zaten 3 defa anca içti hipp mamayıda içti fakat cok uzun sureli degil hipp mamayı kullanıken yuzunde lekelenme olustu dedım gecer gecmedı doktora goturdum alerjı olmus dedı neyden kaynaklı oldugunu arastırmadı bile asıl konuya gelelim 2 gundur ki yesil ce sümüksü kaka ciltte pullanma ve yıne lekelenme kakada asırı koku kusmada vardı dün pazartesıde rota yaptırdım onlamı alakalı acaba dıye düşünüyorum bilemedim ne yapacagımı normalde süt ve süt ürünleri tüketırdım cok olmasada bir kac gundur ıyı beslenıyım suttum olsun dedım sut ve sut urunlerınıde cok tukettım ondan mı acaba bılgınız varmı konu hakkında bıraz uzun oldu ama kusura bakmayın