Unknown Bebeğim şimdi 2,5 aylık. Kış için dışarı çıkarken mont , astronot tulum hangisinden almalıyım ?Birde genel kışlık alışverişi sizce nasıl olmalı , neler alınmalı ? Bulunduğumuz yerde kışlar aşırı soğuk olmuyor.
CemreKerem35 Unknown bence kesinlikle astronot tulum . Mont küçükken rahat olmuyor çocuk kaskatı kalıyor fakat astronot hem daha rahat hem de hareket ettikçe belinde toplanma yapmıyor mont gibi ya da bacaklarını da sıcak tutuyor .
Faray Unknown astronot tulum kesinlikle, bir de ev içi tulumları dilersen ayaksız tercih et, ayakları büyüyor tam olmuyor bazen
Sarikuzumalp Unknown astronot tulum lar aşırı rahat oluyor tavsiye ederim üzerine örtü örtüyüm üşümesin derdi olmuyor bacakları da kapladığı için sıcacık oluyor. İnce yelek alın ev içi için. Örgü yelek vardır zaten mutlaka evinizde. Panduf alın. Kışlık atkı bere. Birde fermuarlı hırkalar çok iyi oluyor. hem İnce hem kalın uzun kol, yine hem ince hem kalın alt. Birde tabi bol bol uzun kol zıbın. Birde tabi kışlık bot. Ve sonuna not, battı kocalar battıııı 😂😂😂
ikra Unknown canım elleri ve ayakları kapalı şapkalı peluş tulumlar oluyor bence ondan alın ben astronot tulum aldım oğlum içinde hiç rahat edemedi peluş tulumlar daha rahat bence
Unknown CemreKerem35 Bende öyle düşünüyorum. Zaten daha küçük olacak. Almasan da olmaz hastaneye gidip geleceğiz. İllaki dışarı çıkarız. İdare edeyim desen o da olmaz.
happywomen Astronot mont almanı öneririm bebeğin çok küçük normal montta beline soğuk gelebilir atlet olarak uzun kollu zıbın tercih ettim bol bol külotlu corap polar eşofman Ve dışarı çıkarken giydirmek için polar ayakkabı patik olabilir
Unknown happywomen Aklın yolu bir olsa gerek. ☺️ En iyisi ben yavaştan astronot tulum araştırmaya bakayım 🤓 Teşekkür ederim önerileriniz için.
Unknown Faray Tulumlar dediğiniz gibi ayaksız daha iyi olur. Ayaklı tulumlarını iki kez anca giymiştir.🤦🏻♀️
Unknown Sarikuzumalp Eşime kaç zamandır diyorum. Hele bir sen bak araştır ondan sonra diye geçiştiriyor. 😅 Ayaksız astronot tulum daha iyi olur sanırım
Sarikuzumalp Unknown ayaksızın çıkarıp takılmalı olan ayaklıları da var bence ayaklı al onu giydirip altına ayakkabı giydireyim derdi olmaz ☺️