SerenSabuncu Merhaba arkadaşlar 🌸 Sezeryanla doğum yapalı bir hafta oldu. Göbeğim şimdilik epey var. 😔Benimse merak ettiğim korse kullanımı. Aranızda sezeryan sonrası korse kullanan varmı? Bugün kontrole gittim ama doktoruma sormayı unuttum🙄 Varmı bu konuda bilgisi olan 🤔☺️
Nur92 SerenSabuncu 18 gün oldu sezeryan olalı. 1 haftalıkken doktora gitmiştim kontrole takabilirsin dedi 10 gündür takıyorum.
Yamansmom SerenSabuncu bana doktorum kullanabilirsin dedi ama kancali olanlardan kullanabilirsin o lastikli gibi olanlar dikislere denk geliyor canim