Bebibebi sütü bir depo gibi düşünmeyin bebek emdikçe süt gelir sütünüze güvenin. Diğer sorunuza gelince, ilk 40 gün bebeğin doyma kriteri kakadır. 40 günün sonunda çişli beze döner. 24 saatte bir margarin ağırlığında (200 250 gr civarı) çiş yapması ve en önemlisi toksik görünümü yani keyifli olup olmaması doyup doymadığını anlamanızda en önemli kriterdir. Ama bebeğiniz bu aralar gaz sancısı çekiyorsa bununla karıştırmayın o durumu, 3. Aydan sonra gaz en yüksek seviyeye ulaşır. Çoğunlukla da 4. Aydan sonra da azalarak biter az kalmış olumlu düşünmeye çalışın 🙏🏻