Asuuu Bebegim 7 ay 25 günlük resmen bana yapışık kucagımdan düşmüyor hep mız mız 8. Ay atagı mı bu ne zaman geçecek çıldıracagım
Mirzafeyza2020 Asuuu 8 ay 14 gün dün gece saat 2 de uyudu yarım saat sonra uyandı sabaha kadar kucağımda uyudu gündüz de hep üstümde bittim artık 😩
Asuuu Mirzafeyza2020 ya bilmiyorum sürekli ilgi istiyor sürekli mız mız kendi kendine hiç oynamıyor vallahi çok yoruldum artık
Umut_12345 Yalniz değilsin bizde öyleyiz yanında olmana rağmen üstüme atliyo korkuyor birakcam diye o yüzden öyleler
41hamile 15 aylık aynıyız kaynanam at aşağı yorma Kendini dio bazen farkında bile olmuom kucağımdaymış 😆
DeniZzZzbrn Bu aylarda ayrılık kaygısı başlıyormuş bebeklerde sanırım ondan anneye yapışık olmak istiyorlar ☺️
Asuuu Çok, garip ya çok yoruluyorum kendi kendine oynamayı ögrenirler inşallah hasta filan olsam naparım diyorum tek bakıyorum ailemden uzaktayım çünkü