Niloss rica ederim bacım ne kusuru.. en son gittiğimizde bize de dr açıklama yaptı o yüzden bilgi sahibi olduk zaten. Ben böyle olduğunu bileydim baştan özele giderdim.
Neyse.. son gittiğimizde deliklerin kendi kendine kapancak gibi olduğunu sölediler ama olmazsa da anjiyoa uygun dedi. Bu iyi bisey korkma hiç.
Görsen neler neler var, hâline sukrediyosun.
Eğer bebeğinin ağlarken dudaklari morarmiyosa korkma en büyük belirti oymuş. Biz de hiç öyle şeyler olmadı
Allahım cozumsuz dert vermesin 🙏