Hiallasaf Ipekbocegi bende bebeğimi uyku halindeyken emziriyorum. Kilo kaybimiz olmadi 4 ay 8 günlük 8800 kilosu
[silindi] gozdeee biberon emzik bizde de meme reddi yapar gibi oldu bıraktım çok zorda kalmadıkça vermiyorum siz de elinizden geldiğince vermeyin emzik yapmaz diye düşünüyordum ama o da çok etkiliyor kendini ona alstryorlar
Elif28 LKNR bnmde 3 aylık altı cıplak cok seviyor o seklde emzirdim hep hemsire bu ayda normal dedi brz idare et sonra bırakmaz dedi smdi normale döndü
LKNR Elif28 evet sabredince cidden bırakmıyor. Benım oğlan iş işten geçtikten sonra emmeye başladı ama olsun azda olsa anne sütü alıyor şükür
Elf_ahsn Ozlemuraz İnanır mısın inanılmaz rahatladım şuan benimle aynı şeyleri yaşayıp sonunda başaran birinin olması inanılmaz motive etti beni gerçekten çok teşekkür ederim :)
Ozlemuraz Rica ederim arkadasim ne demek vallahi o gunlerde girmedigim site forum vs kalmadi normalde yazmazdim belki ama insan nasil caresiz hissediyormus ogrendim insallah cozeceksin bu durumu da
Hiallasaf Ozlemuraz dediniz gibi yaptim biraz once gözlerinin içine baktim ona guzel seyeler söyledim gülümsedim yavasca göğsüme yanastirdim kendiliginden aldi :) dünyanın en en guzel duygusu emzirmek.
Ebrcrkc Hiallasaf bugün tam 2 aylık oldu.ama bı yerde okumuştum 8.hafta da büyüme atağı oluyormuş inşallah geçici bir durumdur.sizinki ne kadarlık?
Cigdemkuzeyatasoy Hiallasaf kilosu gayet iyi mamayı zor durumda vermek istiyodum hastane falan işim olunca anneme bırakınca mecburiyetten
Sevas Hiallasaf 3. 4. Ay arası yaşanan meme reddi yalancı meme reddi olarak tanımlanırmış. Bebekler dış dünyayla iletişimlerini artırdıkları için bu red normalmiş bu aylarda. Bebeği sakinleştirip memeyi o şekilde vermek gerekirmiş. Böyle okumuştum.