Oğlum 5 aylık ama uyumamak için direniyor ve bağırıyor sanki böyle bişey olmuşta çok ağlamış gibi boğazını yırtcak derecede bağırıyor ağlamıyo sadece bağırıyor çok sinirleniyorum artık ses duymaya tahammül edemiyorum ne yapayım yardım edin meme emerkende 5 dakika emiyor sonra kendini sıkıyo emmiyo bağırıyor kalkacak diye. Yatarak emzirmeyi denedim emiyo uyuya kalıyo çünkü çok uykusu var ama meme ağzından çıkınca aynı hiç uyumamış gibi bağırmaya devam ediyor