Momyyyy Merhaba bugün rota virüs aşısı olduk uzun süredir bir emdikten sonra kusmuyordu bugün kusmaya başladı Çok yoğun değil ama çıkarıyor biraz acaba aşı ile ilgili olabilir mi ?