Feyzadertlii benim kızım çok erken ayaklandı 9,5 ya adımlara başlamıştı ama tam anlamıyla evet yürüyor dediğim 1 yaş civarıydı. 18 aya kadar çok normal. Hiç endişe etme. Korkutmadan yürümeye tesfik et bol bol dışarıya yürüyüşe çıkar. Zamanla öğrenecektir. Ki genel ortalama olarak erkek çocuklar geç yürüyor.