Altntaskadrye Kızlar 1 haftalık bebeğim var 2 gündür karnı ağrıyor isal gibi kakasını tam yapamıyor nasıl geçirebilirim ilk bebeğim korkuyorum 😔😔
Maysaa Altntaskadrye canım emziriyorsan senin dediğin karın ağrısı gaz sancısı olabilir. Mama alıyorsa kabızlık olmuş olabilir. Karnı sert mi içe doğru bacaklarını kaldırıp kızartıp moraroyor mu??
Ghi Altntaskadrye karnının agrıdıgına emın mısınız? ishal derken kıvam olarak mı sıvı geliyor size? normalde kıvam göz önüne alınmaz o günlerdeki bir bebek icin kaka sıklıgı 10-12nin üzerinde olursa ishal oldugu düşünülüyor
Prens0205 Altntaskadrye gaz sancısı o canım emdikten sonra alttan üstten gazını tam çıkarmazsa emdikçe rahatladığını düşünür emmek ister ama daha çok gaz birikir çok şancı yapar
Altntaskadrye Butterfly evet ilk bebeğim karın ağrısı mı bilmiyorum ıkınıyor memede ağlıyor anlamadım bende
Altntaskadrye Maysaa Canım ıkınıyor karnı sert kendini sıkıyor kızarıyor kaka yapmaya çalışıyor sanki ama yapamıyor ağlıyo memede ağızdan gazı çıkıyor ama
Altntaskadrye Ghi kaka hiç yapmadı o zaman ishal değil canım ıkınıyor böyle zorluyor ama yapamıyo gibi ağlıyo sonra memede
Deletedmom7 Altntaskadrye bebeğinizin gazı vardır be bu cok normal 3 aya kadar bazen 3 Aydan da uzun sürebiliyor doktorunuza danışın önerdiği gaz damlasını alın ve kullanımın sizde Gaz yapıcı şeylerden uzak durun
Butterfly Altntaskadrye ahh canım gazdandır o merak etme hem kıvam olarakta bebeklerin kakası akışkan oluyor normali öyle yani
Prens0205 Altntaskadrye gazini alttan üstten çıktığına emin olmadan emzirirsen sancısı daha çok artar
gulsah_45 1 haftalıken o sorunu yaşadık canım acile götürdüm gaz ve kakasını yapmadığı için öle bize fitil verdiler öle rahatladı ve gaz İcin damla verdiler yediklerine dikkat et
Eslemmomy Altntaskadrye gaz problemi için çok erken doktora götürdün mü bizim 3.haftada başladı bu gaz sancısı