SSEYb-42 bizde e bebekten sevibebe nin standart ( kiraz çekirdeği vs yok ) yatağını aldık , kızım 8,5 aylık şu ana kadar ona iyiki almışım dediğim şeylerin başında gelir , önceleri gaz için almıştım kafası yüksekte kalınca çok rahat etti , sonra gazı yokken bile onunla uyuyordu , şimdide ayakta sallarken onunla sallıyoruz , kendisiyle vedalaşamıyoruz 😊🥰