Asliark ayniii ben bende öyleydim emzdiremedin ucum yok diye. Çok kötüydum bi ılık duş aldım biraz rahatlatim kendimi ve sagmaya başladım, biraz geç geliyor ama sabret ilk süt sarı oliyo sonra zamanla beyaz oliyo. Sen şimdilik süt yapici şeyler yeme memelerin çok gergindir. Ben çok incir yedim, tahin helvası susamlı, dereotu, salata, komposto kendim yapardım kara dut, kayısı,,incir, elma koyup kaynatirdim ve en önemli olanı 3 litre suuuu, su çok önemli her emzirme sonrası şişe elinde olsun kaldır iç. Benim kız en çok limonata şişesini gördüğü için hep elimden almak istiyor ve içindeki suyu seyredip guliyo çok hoşuna gidiyor. Kendine iyi bak gaz iyecekelrden uzak dur her yemeye kimyon at gazını alır.