Tatlimannem Kızlar bugün bebeğim rotanin ilk dozunu aldi asiri huysuzluk yapti çocuk hic susmadan agliyor ne yerde ne gökte duruyor imdat diye bagirasim var yaptıranlar bi akil verin sizinde bebe boyle oldu mu😣😣😣
Smnl Tatlimannem benimki de ilkinde huysuzdu bir de kusma olmustı bi kaç gün kusmustu. Diğer dozlarda sorun olmadı
Bsrsn Canım rota bu kadar huysuzluk yapmaz bir çay kaşığı calpol verebilirsin . Oğlum 2 dozunu oldu calpol vererek rahat geçirdik çok şükür
Smnl Tatlimannem ertesi gün huysuzluk yoktu ama kusması 4 gün sürdü. Cok aşırı değil ama az az sarı sarı sık sık kusmustu
Biricigm Tatlimannem 3 aylıksa eğer atak geçirdiği için bu durumdadır. Bende rota yaptırdım ağlaması arttı ama ataktan olduğunu biliyorum. İlacın yüksek bi etkisi yok. 3. Atağı geçiriyolar ataka zamanlarında bu şekilde oluyolar malesef
Faray Tatlimannem aşırı huysuzluk yaptı bizimkinde de hiç birşey vermedik bir kaç gün sürdü, dayandık doktoru aşıdan olabilir dedi sonra geçti
cocomelon Tatlimannem rota mota hepsi aynı 1 yaş aşısını iki gün önce yaptırdım 1 ay gecikmeli olarak kızım o kadar sakin sessizdi güzelce oyunlar oynardık iki gündür başka çocuk geldi kolay birşey değil daha küçücük bedeni mikroplarla savaşıyor
balkizim04-06 Tatlimannem ben yaptırdım 13 gün felan oldu ama yan etkisi olmadı hiç Rotanın yan etki yaptığını hiç duymamıştım aşı olarak değil yaa Yarına düzelir inşallah canım