Liyaa benim de kızım suan 18 günlük doğduğu ilk günler 3 gün kiremit renginde az az kan geldi rengi bu şekildeydi açlıktan oluyormuş biz mama takviyesi yaptık 3-4 gün geçti ama eğer kırmızısıysa o da normal anneden geçen hormondan kaynaklı oluyor sen yinede bezinin fotoğrafını çek en kısa zamanda doktoruna göster ama korkma