Sergl1425 endil bnm ki de öyle diye bnde mama veriyorum gece daha doyurucu sanırım mama yediğinde daha uzun uyuyo siz de deneyin isterseniz
Ayseee27 gzmdfn bizimde aynı 4,5 aylık 5 kilO.. mama içiyor ama bazen saatler sürüyor arasını açıyorum mama arasını yine de bazen saatler sürüyor.. bende arada tadımlık yapıyorum
gzmdfn Ayseee27 kaç kilo dogdu ve neden kilo almıo sizinki kafayı yıycem doktor almazsa burhundan hortumla beslememız gerekebılır defi 😞
Reyhanbal dilarafurat kendisinin yemesine destek sağlayın ya da nasıl yemek istediğini keşfedin(sizin yedirmenizi sever belki) bide emzirdikten ya da mama alıyosa mamadan sonra yemek teklif etmeyin yada su gibi sıvı şeyler. Açlık aralığı uzun olsun bide öyle deneyin
Seerdaay dilarafurat benim oğlumda 1 yaşında yemek yediremiyorum😔 Çok hareketli, yemiyor ve zayıfladı üzülüyorum gercekten
Ceylanceylin dilarafurat https://imgyukle.com/i/5S3sNe https://imgyukle.com/i/5S3sNe Bu iştah açıcı şurup
eliifkorkmazz 13 aylık bizimki de yemiyor balık yağı da kullandım üzüm çekirdeği ekstresi de diş çıkarıyor ağzına aldığını tükürüyor geri ne yaparsam yapiyim anne sütüyle yaşıyor 😔
Mom9 dilarafurat iştahsızlığın altında kan değerlerinde sıkıntı olabilir o yüzden sordum. Yaşına girdiği zaman doktor istiyo kontrolde zaten bi gösterin isterseniz
ErvaKader Mahinev ewt bnmki de 1yasinda dış geliyor bı yandan tek göğüs emziriyorum zaten gece uyanmalari sıklaştı.cok kötü hissediyorum kendimi.
Sergl1425 endil Bn bebelac kullanıyorım suan severek de yedi bebeğe bağlı aslında sma da iyi hipp de hangisini severse