Almiraaa hep ağlıyor mu, canım benimde öyleydi, meğer cok uykusu varmış, yarım kundak yap uyut onu, cok ayakta duramıyorlar zaten, koy ana kucağına salla uyusun. Yani bilmeden söyledim ama. Uykusu vardır benim kızım da öyleydi çünkü. Yeni yeni çözüyorum 2 aylık olduk.