Yeniann3 doğduğu günden beri arabada hep pusette duruyor bir sakıncası yok onların zaten bebeğe göre tasarlanmislar ama ana kucagi alsaniz daha rahat edersiniz ev içinde. Ayrica oturmanin malesef belli bir ayı yok bebek kendi ayarlıyor onu. Ayakta tuttugunuzda veya kucakta tutarken sürekli eğilip oturur pozisyona gelmek istiyorsa, yatmaktan çok sıkılıyorsa bebek hazir anlamina geliyor kısa kısa oturtulabilir, tabi biranda pat diye oturtulmuyor kisa araliklarla önce kucakta destekli sonra koltuk üstünde biz 5 aylık olucaz 1 2 defa koltukta kısa kisa oturduk