ImpossibLe Önceden mama da veriyordum o zaman arada su veriyordum az da olsa. Kaynatılmış soğumuş su. Şimdi süt alerjisinden dolayı mamayı kestik sadece emziriyorum. Suya alışmış mıdır? Sadece emzirenler su veriyor mu?
Eliffmomm ImpossibLe 6 aydan önce suya gerek yoo cunku anne sütünün yüzde 80i sudan ibaret zaten ek gıda dönemi olunca başlanması Uygun gerek yok şuan canım
Tugcelik Mom98 ne kadar veriyorsunuz acaba bende vermeli miyim bazen çocuğun dili damağı kuruyomuş gibi oluyor
Mom98 Tugcelik iki günde bir üç çay kaşığı ver canım sadece sütteki suyun yettigini düşünmüyorum ben açıkcası ama emzirdikten sonra verki karnini su doyurmasın
Senemmm11 ImpossibLe Ben doğduğundan beri veriyorum sarılık olmuştu doktor her emzirmeden sonra 1-2 çay kaşığı su ver İşte sarılığı o şekilde atlattık sonrasında da hep vermeye devam ettim. Su sonuçta ne zararı olacak ki. Zaten biz tam yaz ayına denk gelmiştik Terliyordu ve çok sıcaktı su içirmek zorundaydım çocuğun ağzı kupkuru oluyordu
strongMom ImpossibLe dogdugundan beri veriyorum kristallerinden dolayı çişinde turuncu leke oldu bezde verdim geçti ondan beri az az veriyorum
Gul07 ImpossibLe benim oğlum şimdi 4 aylık fakat 2 aylıkken vermeye başladım doktora sordum havalar çok sıcak verin su dedi çocuk zaten içmek istiyor hazır su veriyorum arıtma suyu kaynatıp veriyordum doktor suyun bütün yararlı şeyleri ölüyor dedi direkt hazır su kullanıyorum
tncozgee ImpossibLe bende emzirirken hiç su vermedim, ama mama veriyorum şuan arada, o yüzden içiyor biraz