Çok kötü bir acı umarım en kısa zamanda geçer. Ben doktorumun verdiği bir krem kullanıyordum baktım hafiflemedi. Tahinin üstündeki yağı kullanıp iyileşenler duymuştum nasılsa evde var diye denedim. Her emzirmeden sonra sürdüm ve göğüs pediyle kapattım. Sanırım o geçirdi. Her zeytin yağı aynı olmuyormuş bazıları asitik oluyormuş o yüzden onu denemedim dikkatli olmalısınız. Bir de bunlardan daha önemlisi emzirme şekli. İlk hafta yanlış şekilde çok zorlanarak emzirmiştim ve o yüzden yaralarım açılmıştı sonra eğitim aldım ÇAPRAZ BEŞİK TUTUŞUnu öğrettiler ve aşırı rahatladım bebeğimde memeyi kavramaya başladı. İyileşmede bu tutuşun da etkisi oldu diye düşünüyorum. İnternette tarifini bulabilirsiniz. Yine de tam iyileşme için bir hafta-10 gün geçecektir. Allah yardımcınız olsun