Mariiiin1 51 gun oldu dogum yapalı normaldi alttan dikişlerim vardı. Bi kaç gündğr duzeliyormu diye bakıyorum. Sanki birzcık vajina deliğinde acıklık var. Bazen kapanıyor bazen acılıyor. Acaba kapanırmı zmanla. Yoksa ebe kotumu dıkmıste acıklık kalmıs. ?
Mariiiin1 defnesmomm doktora baska konu için gtmiştim iki kere baktı vajinama ama hc bişi demedi dikişlrrin tutmus iyileşmiş dedi içine filn baktı