1.Size verilen 3 nüsha doğum raporunun 1 tanesini işyerinize ya da muhasebe veriyorsunuz. Doğum paranızı almak için
2.Sgkya gidiyorsunuz doğum raporunuzla emzirme parası 200 küsür liraydı onu alıyorsunuz
- İlinizde bulunan Aile ve sosyal politikalara başvuruyorsunuz çocuk parası almak için pttden çekiyorsunuz.