Prensesinacemiannesi Nutrıcıa ınfatrini kullanıp bebeği kilo alan var mı bebeğime doktor verdi zayıf olduğu için bagışıklıgı güçlenir mi bunu içince.
Ipekk Prensesinacemiannesi bu tarz mamalarla evet alır diye düşünüyorum kilo. Çokmu düşüj kiloda neden bunu verdi doktorunuz
Prensesinacemiannesi Ipekk 10 aylık 4aydan bu yana 7kilo ne alıyo ne veriyo hep sabit o yüzden verdi bi de gelişim geriliği varmış ona da destek için herhalde
Ipekk Prensesinacemiannesi hımm öyleyse evet. Ben kullanmadımda babam rahatsızdı kilo alması beslenmesi için bunlardan kullanırdık hep fayda ederdi. Sizin bebeğinizede faydası olur umarım🙏🏻🙏🏻
yrnsumhmmdvli Bizde 2 haftadır kullanıyoruz. 7 aylık bebeğim 3. Aydan snra kilo alımı durdu. Bakalım inşallah sizede bizede yarar.