Burcakmstftmr Ben 40 çıktıktan 2 gün sonra yaptırdım asla ağlamadı bi kaç gün merhem sürdük pomatladık
Çok rahat geçti şükür🙏 Keşke daha erken yaptıraaymışım bile dedim, doğduğu gün yaptıran bile oluyormuş
Ne kadar küçükse acıyı o kadar hissetmiyormuş.