Duzirem 3 bucuk aylik erkek bebisim var . Emzirirken farkkettim sag eli mor oluyo . Bugunde farkkettim mor oluyo sag eli neden acaba . ? Ama kardiyolojiye gittik ufüruk varmi diye doktor normal dedi .
Sanemkrdmn Duzirem beyaz tenliyse olabilir benim oğlumda da oluyo 28 günlük doktor normal bebeklerde böyle renk değişimi olabilir dedi