Goktugmom maşallah canım. Geçmiş olsun paşaya bizde şükürler olsun iyiyiz gündüz biraz dediğin gibi ilk ciste yıktı ortalığı kurban olduğum yavrum şimdi iyi şükürler olsun mamasını içti besiginde yanımda yatıyor ilk gün biraz böyle geçeceğini zaten doktorumuz söylemişti aşının da şükürler olsun olumsuz etkisi olması bizde zaten maşallah diyeyim aşılar ateş yapmıyor fazla en fazla 37yi görüyoruz oda sorun teşkil etmiyor , birde aşı ateşi zaten sıkıntı değil diyor ebemiz enfeksiyon olurda 38i geçerse ateşten korkun o zaman hemen müdahale edin diyor