Arjinn Merhaba sevgili anneler bebeğim 3aylik çok fazla kaka çıkışı oluyor son 20 gündür doktora götürdüm gaita tahlilinde birşey yok dedi kızım kilo almıyor ne yapabilirim yardımcı olur musunuz şuan 4.50 kilo