Hilallll2020 ek gıdaya başladığımdan beri kati olan çoğu şeyi eline verdim . Salatalık , meyve , haşlanmış sebze yarısını döktü yarısını yedi ama kendi kendine yemeyi öğrendi. Nereye gidersek gidelim ya da evde olalım kendi yer ben de kendim yerim .
Bu uzun bir süreç yani şimdi başlamanız demek hemen öğrenmesi demek değil çatal kaşık kullanımı motor kasları ile de ilgili ve zamanla gelişmesi lazım o yüzden ne kadar erken başladınız o kadar iyi .