Abektas Gaz sancılarımız çook arttı. Oğlumun kaka yapması 3-4 günü buluyor. En çok merak ettiğimde bebeğinde kokulu gaz gören anneler var mı ? Daha çok küçük neden böyle kokuyo bir problem mi var 😓
prenses3509 Abektas sizin yedıklerınızden kaynaklanıyor mesela ben ne zaman gaz yapacak bırsey yiyip içsem süt gibi ya da mercımek gibi pis kokuyordu üşütmüşte olabilır mıdesını ama sanmıyorum
Blz01 Abektas benimkide 3 aylık gazı ve kakası aşırı kötü kokuyor.şuan sdc mama ile besleniyor.normal diye düşündüm değilmi acaba
MinikOsman Abektas tuvaletini geç yaptığı için içerde birikiyor o gaz çıkarırken de içerde birikmiş tuvaleti olduğu için onun kokusu çıkıyor. Korkulacak bişey yoktur bizde bile oluyor kabız olunca 🤭
Nryvzks Bizimkinde kakasını yapmadığı zamanlar çok kokuyordu. El kadar bebe bomba salıyordu resmen birbirimize bakıyorduk. Probiyotik kullandık ama bir süre sonra bağırsakları da düzene girdi. Darısı başınıza inşallah. 🌹