Pazar gününden beri kızım ishal. Normalde günde bir defa yapardı şimdi 2-4 arası değişiyor ve sulu kaka. 2 gündür gece de yapmaya başladı haliyle uykular ziyan oldu😥 sabahtan beri 3 kere kaka yaptı. Diş desem 6 tane var diğerlerinde hiç böyle bi şey yaşamamıştık ve görünürde diş falan yok. Hastalık desem sadece ishal var 🤷♀️ Muz falan yediriyorum ama bi katı yaptı sonra sıvıya döndü tekrar. Nedendir ki, ne iyi gelir, hastaneye gitmeli miyim?