Merhaba
doktorum önerisi ile ilaçları değiştirdim d vitamini olarak nbl probiotic d3 verdi gaz damlası olarak da flatuben drops verdi aranızda bunları kullanan var mı oğlum daha 2 aylık bunları kullandıktan sonra aşırı kafa ve boyun terlemesi yaptı sizler yaşadın mı bu tarz acaba