Seherronya Nrgs 18-24 ile 24-36 ay arasında 1 2 cm lik fark vardı ben ölçtüğümde yukarıda yazdığım gibi kıızm 75 cm 8.500 kilo ona 9-12 ay arası oldu . Sizin kilonuz daha fazla siz bence 12-18 ay alabilirsiniz
Nrgs Seherronya teşekkür ederim kaç gündür sepette bekliyordu hazır yeri gelmişken siparişi de vereyim bari 😁
paputmoms [silindi] canım üstüne giydiriyorsun gece üstünü açsa ya da örtmene izin vermese bile üşümüyor en azından
eSved Seherronya anladim cano benim.kiz da 11 aylik emiyo sütle doymuyo ek gidada aliyo ama gece yatmadab once mama mi alsam diye düşündüm de icermi malum ama🥴
Seherronya Minikkurbagam canım belki olur senin bebek boy kilo kaç benim kız zayıf diyede büyük gelmiş olabilir yanıltmak istemem bi gelsin bak
Seherronya Birisii yanlış yönlendirmek istemem siz alırken bebeğinizin boy ve kilosunu göz önünde bulundurun
eSved Seherronya hadi ya benimki de icmez heralde bb i yaşına az kaldi yatmadab once süt le ev yapımı bebe bisküvisi yapsam diye düşündüm
MuhammedAmine Seherronya 24 -36 beden 14 kilo 90 cm oğluma bile olmadı boydan 😁 Sen baya abartmışsın bedeni 🤪 Ben de az önce aldığım uyku tulumu iade ettim LCWaikiki de
Mirsim Seherronya cnm tulum tek değil LC waikikinin kiyaftlwride öyle ben dışardan başka markalardan zıbın yada tulum mutlaka büyük beden aliyrm waikikidende sipars verdm gelenleri ancak üç sene sonra giyebilir ☹️
Seherronya Mirsim benim aldığım 18-24 bile kocamandı hatta neredeyse 24-36 ile aynıydı arada 1 2 cm vardı en iyisi görerek almak
araskuzumm0918 snyck şöyle söyleyeyim boy farkı ve en farkı var büyük olması rahatsıx edici değil,tabi bu benim fikrim ben3 -4 alsam bu sene rahat giyerdi ,bugun denedim hatta biraz kasıyor alttan malum bez falanda var
snyck araskuzumm0918 tamam teşekkür ederim bende 3-4 bakayim o zaman seneye olmaz bile bende büyük olur 2 kış çıkar diyordum