[silindi] Kızlar merhaba bebeğimi gündüzleri her istediğinde geceleri ise 3 saatte bir besliyorum 24 günlük olduk en son doktor kontrolümüzde sarılık değerimiz düşüşteydi bir aylıkken tekrar gelin demişti doktor.şimdi sorum şu ne zamana kadar geceleri bebeğimi 3 saatte bir uyandırıp beslemeliyim çünkü artık üzülüyorum uyandırmaya sıcacık derin uykusundan uyandırıp emziriyorum:(
Aksumervenur [silindi] ben ilk doğduğunda gece dahil 2 saatte bir emzirirdim. şimdş 5.5 aylık 3 saatte bir gece dahil besliyorum
aytiii [silindi] ben de o zamanlar 2 saatte 1 zorla uyandirirdim 1bucuk aylıkken falan uyandırmayı bıraktım şimdi sadece ilk uykusu 4 saat falan sürüyor onun dışında kendisi 2 saat olmadan uyanıyor çoğu zaman
Elmaliseker [silindi] ozmnlar gundz 1 1bucuk saatte bir aksam dokuz sbh 7 arasi 2 saatte bir emzriodum 3 aydan snra geceleri 3 saatte bire cikrmstm uyanmsada acikio acknca ortaligi yikar mememide tutmzdi oyuzden bslnme saatm heo dzenliydi emzrip altini tmzlyp yerine koyardm
Gamzeburkan [silindi] ben ilk 1buçuk ay 2 saati hiç geçirmedim zaten gündüzleri saat başı emiyordu sarılık geçirmedik o yüzden çok şükür daha sonrasında ne zaman uyanırsa o zaman emzirdim
[silindi] Annem artık gece kendi uyanmasını bekle,uyandırıp besleme o acıkınca uyanır diyor ama bilemedim,alarm kuruyorum sürekli
Masalikoo Daha çok küçük kuzum bana doktorum gelişimi iyi sadece bi kereliğine 4-5 saat uyumasına izin ver onun dışında sen beslemeye devam et demişti o zamanlar en iyisini doktorun söyler hatta ben o zamanlar 2 saate bir besliyordum
Masalikoo [silindi] bizde 2 aya kadar devam etti yani ben öyle yaptım sonrasında zaten bebişin kendisi beslenme arasını uzatmak istiyor büyüdükçe