Merhaba 27 haftalık dogmuş şuan kronolojik 18 aylık olan bi kızım var. 81 gün yogun bakımda kalmasının ardından yaklaşık 6 ay evde kaldık. Misafir kabul etmedik bi yere gitmedik. Tam rahatladık derken bu sefer pandemi dolayısıyla evde kaldık. Öyle böyle derken sürekli evdeyiz anlayacagınız. Kızım artık cok şükür yürüyor. Cokta meraklı. Her yeri keşfetmeye calısıyor. Çekmeceler dolaplar çöp kovaları aklınıza gelebilecek her yer. Her yeri döküyor karıştırıyor. Bunun gelişiminin bi parçası oldugunun farkındayım. Fakat son zamanlarda cok geriliyorum. Çocuguma çok bagırıyorum😪 Uyutmaya calısıyorum uyumuyo diye bağırıyorum, etrafı döküp sacıyo diye bağırıyorum. Ve bu durumdan oldukça rahatsızım. Onun psikolojisi bozulacak diye çok korkuyorum. Lütfen beni yadırgamayın. Kimse cocuguna bile isteye bağırmaz. Bu durumda ne yapabilirim? Kendimi nasıl törpüleyebilirim? Çocuguma nasıl daha verimli bi anne olabilirim? Nasıl daha sakin davranabilirim?