Balcocuk2 Ozgan ben kullanmadım ama çingene beşiğinden kullanan çok tanıdığım var ve çok memnunlar tavsiye ederim
Aslihannazli Kesinlikle memnunum hamak beşiğimiz var almanı tavsiye ediyorum rahat kullanılıyo birde kenarına bağla ip uzan bi tarafa salla bebişi ohhh🤭🤭😅
Aslihannazli Ozgan https://www.hepsiburada.com/svava-ahsap-bebek-hamak-besik-kirmizi-p-HBV000000G6W6 link attım canım benim bundan sadece demirleri açık renk
Egeninannesii Egeninannesii https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/svava-bebek-hamak-besik-portatif-bebek-besiginde-kampanya-ucretsiz-kargo-399561030?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=314278681377&utm_term=58068729570&ga_prodid=399561030&ga_merchantid=123307526&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAiAyfvhBRBsEiwAe2t_i9mb_hfW3QCtxuEvmU82h68tb0N4pko0dxW7ijGsOcfSjpS8sh6CbhoCRVgQAvD_BwE Bunu aldim maviyi cnm.
Aslihannazli Ozgan bana ince bi minder ile geldi ama ben doldurdum battaniye ile Sende öyle yaparsın 😍😍😘
Ozgan Egeninannesii canım buna N11 de yorumlar da devriliyor yazmışlar bir de yanları çok kısa yazmışlar
Egeninannesii Ozgan valla bizde hiç devrilmedi çok hızlı sallamiyorum zaten ipleride ideal bence daha uzun olsa yere değer. Ben içine reflü yatağını koydum öyle kullanıyorum. Doğduğundan beri orda yatiyor.