Mirsim doktorumuz bu aylardaki bebeklerin artık 3 saatte bir beslenmesinin gerektiğini söyledi. En son saatte bir meme istemeye başlayınca gittim yanına, düzeni yok, huzursuz olur gün içinde dedi. 3 saatte bir beslenmeye geçelim, ilk iki gün tepki gösterebilir, isyan edebilir ama çabucak alışacak, gündüz vr gece hem bebek sen rahatlayacaksın demişti. Dediği gibi ilk gün oyalamak biraz zorlu olsada ikinci gün hemen alıştı ve gerçekten çok rahatladı çocuk. Şimdi 3 buçuk saat olunca anca istiyor. Ki 4 saat olması normali. Bizi de tadımlara başlattı doktorumuz şimdi. Gayet huzuru gün içinde, sürekli meme arayan bebe gitti, kendi kendine oyalanan bebe geldi. Sizin sorunuzun en iyi cevabı yine takipli olduğunuz doktorunuzda aslında. Mutlaka ona danışın. Bizim bu sistemi, kilosunu ve gelişimini çok iyi gördüğü için verdi. Doktorunuz farklı bir sistem izlemek isteyebilir.