1 buçuk yaşında yeğenlerim var biri kız biri oğlan . Göktuğ emzik delisiydi ece ise tam bir parmak aşığı . Ablamla ikimiz anneme geldik ve çocuk artık o kadar çok emiyor ki üst damak öne doğru gelmeye başlamış ve ağız yapısını bozmaya başlamış . 2 hafta annemde kalacaktık . Hep beraber Ece’ye parmak bıraktırmaya ant içtik 🐣🥳. Hepimiz baş parmaklarımıza birer bant taktık kendi oğlumda dahil bantlandık eceye de hepimizin parmağı uf oldu bak deyip onun parmağınıda bantlandık . Bir an olsun yalnız bırakmadık ecee parmaklar hep uf dedik . Evet çocuk çığrından çıktığı zamanlar oldu elinden birşey aldık uykuya yatırırken zorlandı ama bu karmaşada parmak emmeyi unutturduk ona 🥰 ailemizde ki tek prensesimiz ve teyzesine yani bana çekmiş bende küçükken parmak emiyordum annem Benim elime 2 yaşıma gelmeden renk veren biber salçası sürerek bıraktırmış . Ece acıya dayanıklı olduğu için salçayıda yiyordu 😂 parmak emmeyi bıraktırmak isteyenlere tavsiye niteliğinde olsun istedim kalabalık ortamı değerlendirin ve tüm ortamı örgütleyin ilk üç gün zordu ama bu sabah bantı kendi getirdi parmağımı bantla diye ☺️ 2 haftanın sonundayız aklına bile gelmiyor artık çok şükür