Segeson biz de3 ay 23 günlüğüz. Maalesef benim oğlumun da sağ tarafı düzleşti. İlk ay gittiğimiz doktor hep sırt üstü yatırın dedi. O da kafayı hep sağa çevirip yattı. Keşke o dönem düz kafa yastığı alsaydım dedim. Doktorumuz bıngıldağı kapanmamış dikkat edin sağa yatmasın dedi. Gündüz uykularını yüz üstü yaptırıyorum. Gece ilk yatırdığımda sırt üstü yatıyor ama bem ne kadar sola çevirsem de o sağa çeviriyor. Uyandıktan sonra tekrar yüzüstü yatırıyorum. Hala çekiniyorum yüzüstüne ama doktor yatırabilirsim büyüdü artık dedi. Bakalım ne kadar düzelicek🤷♀️ futbol topu gibi olmasını beklemeyin zaten dedi doktor da