Bugun oğlum 6.ay aşısı oldu iki bacağından iğne oldu ve ağzından damla yaptılar çok huzursuz ağlamaktan kusmaya başladı calpol verdim ama halen aynı sürekli ara ara ağlıyor sağlık ocağındaki ebe 8.ayda kontrol olacak 9.ayda yine haberleşiriz aşısı olacak dedi 9.ayda aşı oluyor mu yada yaptiran var mı