Herkese merhaba .
Bende size birşey sormak istiyorum doktorumu bilginlendirdim cevap vermesini bekliyorum belki aranızda aynı durumda olan vardır ya da daha önce yaşamış öğrenmek istedim
Kızım 4 aylık hemen hemen son bir haftadır agu-aaa-uuu diye ses çıkartmayı azalttı. Daha önceden epeyce ses çıkartıyordu bir azalma oldu daha önce böyle birşey yaşayan oldu mu?
Bu arada ilk bebeğim hiçbir fikrim yok