Merhaba kızlar bebeğim 1 aylık en baştan beri emmedi ben de sağarak verdim 3 gündür silikon uç ile deniyorum ve emiyor ama bu sefer de göğüs ucu yaralarım çok fena ağrıyor. Krem kullanıyorum en baştan beri ama bi yararı olmadı lütfen sizler nasıl baş ettiniz bu yaralarla fikirlerinizi paylaşır mısınız. Şimdiden teşekkür ederim .