Nursrbga
Oğlum doğar 1 aylıkken chicco kullanmaya başlamıştık 2 yaşına kadar çok rahat kullandık
Kızım 2.ayda kasık fıtığı ameliyatı olmuştu 3.5 aylık olunca doktorumuzun önerisiyle mamadus kullanmaya başladı şuan 14 aylık halen rahat bir şekilde kullanıyorum fakat şimdiki aklım olsa Solomom alırdım mamadus tek yönlü olduğu için kızım bazen sıkılıyor içinde Solomom çift yönlü olduğu için daha rahat olurdu diye düşünüyorum 🥰